Update, bijna Kerst! - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu Update, bijna Kerst! - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

Update, bijna Kerst!

Blijf op de hoogte en volg Marga

19 December 2013 | Verenigde Staten, Arkansaw

Hoi allemaal!

Alweer een tijdje dat ik een update heb geschreven dus hier komt die.
M'n gips is er af! Ik type weer met 10 vingers! Het doet nog wel zeer maar ik hoop dat het snel over is.
Vorige week vrijdag hadden we een kerstfeest met alle vrouwen van de familie. Iedereen kocht iets en we trokken een nummer en je zoekt iets uit en je kon ook een cadeau van iemand anders pakken. Echt heel leuk, ik heb allemaal klusspullen gekregen, een schroevendraaier, een meetlint dat soort dingen. Ik kan als ik thuis kom klussen, of hier.
Ik heb nu vakantie! Vandaag had ik 2 semestertoetsen: een boekverslag en een woordentoets echt heel simpel. Ik heb school nooit gemist dus ik hoef niet van elk vak een toets te doen, Juliana moet morgen wel naar school.

Ik besef me niet dat ik hier nu al 4 maanden ben en nog 5 maanden te gaan. Ik besef me ook niet echt dat Juliana weggaat.
Het weer is goed, de afgelopen dagen hadden we lekker weer met zon, ik heb veel buiten gezeten.
Ik heb gister weer gefietst. Het is gelukkig licht als ik wegga van school en licht als ik terugkom, het is wel redelijk vroeg donker.
Vandaag toen Juliana en ik naar huis liepen zagen we een huis in de brand. Dat was de 4e, de huizen gaan snel in de brand! Best wel eng. ik hoop dat dat niet hier gebeurd.

Sorry voor het misschien beetje vage blog, ik ben moe en er niet helemaal bij maar ik wilde echt graag even een update geven.
Kerstavond gaan we naar Laure, Jerard (niet Gerard) en Preston en 1e kerstdag komt Donna's zoon met de familie. Juliana gaat 26 -30 december naar New York en 2 januari gaat ze naar huis/Brazilie.
Ik weet niet wat ik ga doen in de vakantie, ik hoop heel veel leuke dingen!

Ik wens iedereen een vrolijk kerstfeest en een heel goed 2014, ik hoop dat ik iedereen weer zie dan!

Heel veel liefs van Marga,

  • 03 Januari 2014 - 20:09

    Thea:

    Dag lieve Marga,

    Fijn dat je het goed hebt.
    Als ik dit schrijf is je kerstvakantie al bijna voorbij. Nog 5 maanden in Amerika te gaan!
    Geniet ervan.

    Liefs van Tjalling, Anne en Thea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arkansaw

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

Weer een updateen Spring Break

28 Januari 2014

Weer een update: Januari

05 Januari 2014

2014

19 December 2013

Update, bijna Kerst!

16 November 2013

Homecoming
Marga

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 13319

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 31 Augustus 2019

Stage Florida

01 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Stage Heathrow, Engeland

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: