Weer een updateen Spring Break - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu Weer een updateen Spring Break - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

Weer een updateen Spring Break

Blijf op de hoogte en volg Marga

31 Maart 2014 | Verenigde Staten, Arkansas

Hoi allemaal,

Het is echt heel lang geleden dat ik een update heb gegeven, dus dat doe ik nu.

Het is eindelijk heerlijk weer, de afgelopen weken, echt lekker, het voelt als lente/zomer. Ik doe softbal en we hebben elke dag behalve woensdag 2 uur training. Het is niet heel erg vermoeiend, vooral heel erg leuk. Maarik heb wel gevoeld dat een softbal hard is, ik kreeg hem keihard in m'n neus. ik had een bloedneus en een blauwe plek onder m'n oog: is bijna weg. M'n neus voelde wel raar. Gelukkig is het alweer veel beter. Het was tijdens de 3e keer training. Verder zijn de pitchers ook heel erg goed, ze gooien snel en is het slaan veel moeilijker dan dat we altijd op school (in nl) deden. Maar ik vind het veel leuker want op school verveelde ik me altijd met softbal/baseball.
We hebben 2 teams: Varsity, de beste van iedereen en het duurt langer. Ik doe daar niet aan mee, ik doe JV, dat is korter en we zijn niet supergoed maar dat maakt niet uit. Ik heb een vriendin in de bus, we hebben geen les samen en we zien elkaar niet heel veel maar nu in de bus praten we en tijdens de games. Ik vind het heel erg leuk om softbal te kijken, echt grappig want ik vind het nooit echt leuk om sport te kijken maar hier is het echt leuk: basketbal en softbal. Ik krijg ook van die high school musical liedjes in m'n hoofd. Mulberry is niet echt een high school musical high school,maar met de sporten wel. ik heb met iemand van Van Buren gepraat en die heeft wel een soort van high school musical school, ik vroeg het. Vond het wel grappig.

Ik heb deze week spring break gehad. Echt heel erg leuk.
Ik had vorige week zondag een exchange student meeting: we aten pizza het was heel gezellig, er waren heel veel Aziaten en 2 meisjes uit bolivia en iemand uit Zwitserland. Ik ging diezelfde dag met de kerk kamperen. We aten en hadden een kampvuur en we zijn om 11 uur naar de iHop geweest, een restaurant met allemaal ontbijteten. Ik had een wafel met bananencreme, heel lekker. Ik was 1 uur thuis.

Ik heb donderdag en vrijdag ''gekampeerd, we sliepen in een oud, klein boerderijhuis. Met kraakbedden, wel heel erg leuk.'' Laura, Preston en ik met een ander gezin. Die hebben een dochter Alexa en daar heb ik het heel erg gezellig mee gehad.
We waren er 2 dagen. Laura en Preston bleven niet slapen want Preston had hoofdpijn. We reden op fourwheelers, squad whatever. Maar ik ging rijden met Alexa achterop en het ging goed, ik wilde heel snel maar helaas we zijn gevallen, gelukkig stonden we stil. Het is lastig uit te leggen maar rijden is niet echt een goed idee voor mij.
De volgende dag kwamen de opa en het kleine broertje van 3, heel schattig.

Wilma, Donna's zus, had een knie operatie, dus Donna was bij Wilma's man, die is ziek en oud. Dus ik was vrijdag en zaterdagnacht alleen. Ik hoorde allemaal geluiden: bleek de ijsmachine te zijn in de vriezer. Maar het is allemaal goed gegaan.

We hadden de Edamame festival. Heel erg gezellig en druk. Er waren allemaal stands van dingen in Mulberry. Ik heb voor het eerst een snowcone gehad: een soort slushpuppi maar bevroren en op een ijshoorn. Echt lekker. Ik heb een helikopter vlucht over Mulberry gedaan met Preston. Dat was wel heel erg leuk.

Ik kan niet geloven dat ik bijna weer naar huis ga. De tijd vliegt echt voorbij, heb er natuurlijk wel zin in maar voelt raar. Besef het me niet. Het weer is deze week goed, zeggen ze. Laten we het hopen :)

Hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en dat mijn Nederlands een beetje goed is.
Reacties zijn altijd welkom :)

Groetjes van Marga,


  • 04 April 2014 - 22:31

    Thea:

    Hoi Marga,

    Leuk om je verslag te lezen.
    Ik lees dat je het goed hebt en je prima vermaakt. Sofbal, kamperen, een festival. Prachtig.
    Het lijkt me best eng: rare geluiden in een huis als je er alleen slaapt, maar je hebt het overleefd!!!
    Nog 2 maanden en dan ben je weer thuis. Onvoorstelbaar wat gaat de tijd snel.

    Het is zaterdagavond. Wij zitten weer voor "Wthout a trace" Ik heb vannacht dienst, helaas.
    Dus morgen overdag zal ik een groot deel van de dag in bed liggen. Je begrijpt wel dat er bij ons niets veranderd is.

    Tot spoedig ziens,
    Thea



  • 08 April 2014 - 20:49

    Esther:

    Leuk om te lezen marg!! ( ik lees dit nu pas )

    Gelukkig kom je alweer bijna thuis :)
    xxxxx

  • 18 April 2014 - 18:34

    Ineke Jansen:

    Hallo Marga,

    Ben wat laat met mijn reactie, want de computer is kapot (al weken) dus nu via de iPad.Hier gaat alles goed. De tijd gaat snel voorbij. Ik wens je fijne Pasen.


    Gauw tot ziens,

    Ineke

  • 05 Mei 2014 - 17:50

    Ineke Jansen:

    Hoi Marga,hoe gaat met jou krijg je al zin om naar huis te gaan?

    Ik heb even niets laten horen want onze computer was kapot en het heeft een paar
    weken geduurd voor hij weer gemaakt was .
    Met ons gaat het prima ,Frans en ik zijn vorige week met Mats en Karlijn naar het Dolfinarium geweest,een heel gezellige en mooie dag.
    Komend weekend ga ik naar Marleen,Jelle heeft een motoruitje .
    En we gaan volgende week ook een dag naar de libellezomerweek.

    Wanneer kom jij weer thuis? nog een fijne tijd daar en tot mails

    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arkansas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

Weer een updateen Spring Break

28 Januari 2014

Weer een update: Januari

05 Januari 2014

2014

19 December 2013

Update, bijna Kerst!

16 November 2013

Homecoming
Marga

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1355
Totaal aantal bezoekers 13345

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 31 Augustus 2019

Stage Florida

01 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Stage Heathrow, Engeland

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: