Homecoming - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu Homecoming - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

Homecoming

Blijf op de hoogte en volg Marga

16 November 2013 | Verenigde Staten, Arkansaw

Hoi allemaal,

Gister de gote dag:) Homecoming. Mulberry heeft niet echt school spirit maar met homecoming is het wel anders. Aubrey deed mijn haar en make-up tijdens de eerste 2 uren, we hadden geen les want iedereen deed dingen voor homecoming. Shawnee maakte mijn senior foto's. Het kwam goed uit dat het vandaag was:) Het is niet verplicht, sommige mensen laten het door een professionele fotograaf doen.
Om half 11 maakten we ons klaar en we verzamelden we ons in de coach office met onze escortes. Eerst deden we de pledge alliagance en het volkslied. En toen gingen we 2 voor 2 naar binnen. De principal zei iets over je wat je had ingevuld:wat je wilt doen, in welke clubs je zit, ouders. alleen hostmom Donna, Tjalling en Thea kon hij niet uitspreken. Ze maakten foto's dus je moest blijven lachen wat pijn deed aan mn kaken. Toen de peprelly: keihard schreeuwen, kan het niet goed uitleggen. Ook hadden sommige leerlingen een wagen gemaakt, superleuk

We aten lunch in ons huis, de moeders en dochters. Het was gezellig en de tafel was supermooi gedekt:) Helaas heb ik geen foto's mijn mobiel was leeg, ipad ligt nog op school en camera was teveel gedoe.
We gingen naar de kapper om ons haar te laten doen. Ik was zenuwachtig dat het niet mooi zou worden maar het was heel mooi opgestoken:). We haalden taco's op bij tacobel, heel lekker:)
We deden make-up en Juliana lakte mijn nagels de jurk aan en ready to go.

We maakten foto's,een groepsfoto, individueel en met escorte. We verzamelden ons weer in de coach office en we kregen een roos en we deden hetzelfde als in de middag. Maar nu in een lange jurk:)
Ik ben niet de koningin, maar goed het is alleen maar een kroontje op je hoofd. We zaten op onze speciale plaatsen en de jongens stonden achter ons. Superveel mensen maakten foto's, ik had zo'n last van m'n kaak. Toen speelden de jongens, de eerste helft zaten we op de speciale plaatsen en daarna kleedde we ons omen ging ik zitten en de wedstrijd kijken.
De homecoming dance. Was niet alleen voor de high school maar ook voor junior high. Er waren niet heel veel mensen en bijna niemand danste maar ik ging dansen met 2 meiden echt heel leuk:)

Met mijn arm gaat het goed, word er gewoon gek van om alles met 1 hand te doen.

Heeel veeel liefs van Marga