Afgelopen week - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu Afgelopen week - Reisverslag uit Arkansas, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

Afgelopen week

Blijf op de hoogte en volg Marga

03 November 2013 | Verenigde Staten, Arkansas

Hoi allemaal,

Ik typ dit nu met 1 hand, wat er is gebeurd lees je later.
Halloween: ik had niet echt iets te doen. In de pauze vroeg ik wat rond en een meisje die ik wel ken, Brooklynn ging met haar familie en Grant trick or treat doen. Thuis heb ik Donna geholpn met een soort minispookhuis het was echt heel cool. Ik heb foto's Ik ging verkleed als heks. Het was heel leuk. Ze geven je een handvol snoep en niet zoals in Nederland 1 ding.

Homecoming: We hebben info gekregen over hoe en wat. De vrouw die het regelt, heeft ook geholpen met het mascotte zijn. Ze zei dat iedereen tegen haar zei dat ze het leuk vinden dat er een mascotte is:)

Over mascotte zijn gesproken mijn 2e wedstrijd was superleuk. Er was een andere mascotte de tijger. We begonnen met het volkslied, de muziek.
In de pauze van de meiden zei de principal: sting the tiger. Ik rende naar hem toe en pakte hem. Later hoorde ik dat het een meisje was. De jongens gingen spelen. Kinderen van het andere team gingen naar mij toe en knuffelden me. 1 meisje vond het eng maar ze knuffelde me en vond me lief. De tijger kwam en de kinderen waren van haar. supergrappig. Het kleine meisje wilde tijger niet knuffelen maar mij wel.
In de helft van de meiden was de tijger aan het dansen en ik ging naar hem toe en we dansten en vechten. Echt superleuk, echt awesome!

Oke zaterdag. Ik was vroeg wakker, half 8 want Laura en ik gingen wandelen, georganiseerd van het werk. Het was echt heel gezellig. We wandelden een half uur. We gingen naar Sam's Club. een hele grote winkel met alles,groter dan de Wal-Mart. We aten bij de iHop. Ik at pannenkoeken met kaneelsaus heel lekker maar ik zat de hele dag vol.
Om 2 uur fiets ik en ik ben bij Donna's zus Dyane gweest. Ze heeft de kerstboom al opgezet. Ik heb de stormschuur gezien, ik ben er zelfs ingeweest!
's Avonds gingen we rolschaatsen. Eerst even wennen maar toen ik het doorhad was het heel leuk, ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik mis het schaatsen.
Ik weet niet precies hoe maar ik viel. En het deed heel erg pijn. We gingen naar het ziekenhuis gelukkig tegenover. Ik heb geen zin meer om te typen. Maar ik kreeg een scan en na lang wachten kreeg ik te horen dat ik het gebroken heb, mijn pols. Ik heb nu een verband en en mitella. Ik heb wel lol gehad ik vertelde over Nederland en we moesten dingen invullen en alles. Ach nu zit ik hier en maandag maken we een afspraak met een dokter en krijg ik hard verband.
Ik heb wel pijn maar nu heb ik wel een Amerikaans ziekenhuis gezien.

Heel veel liefs van Margs

PS: de klok is veranderd en het is weer 7 uur verschil.









  • 04 November 2013 - 07:08

    Jacolien:

    ooww slimpie! betterskip er mee!
    en fijn dat het verder wel leuk is :)
    xxxx

  • 04 November 2013 - 14:24

    Bernadette Bergsma:

    Ach Marga,
    Sterkte de komende weken! Maar ja, het is zoals je zegt, JIJ hebt een Amerikaans ziekenhuis gezien. Leuk om te lezen dat je het er zo naar je zin hebt. Succes met alles.

    Hartelijke groeten,
    Bernadette Bergsma

  • 04 November 2013 - 23:17

    Sara Kuijper:

    Hoi Marga,
    Leuk om wat van je te horen, wel jammer van je pols.
    Van harte beterschap!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Arkansas

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

31 Maart 2014

Weer een updateen Spring Break

28 Januari 2014

Weer een update: Januari

05 Januari 2014

2014

19 December 2013

Update, bijna Kerst!

16 November 2013

Homecoming
Marga

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 13384

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 31 Augustus 2019

Stage Florida

01 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Stage Heathrow, Engeland

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: