Eindelijk weer een bericht.... MASCOTTE!! - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een bericht.... MASCOTTE!! - Reisverslag uit Arkansaw, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een bericht.... MASCOTTE!!

Blijf op de hoogte en volg Marga

24 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Arkansaw

hey allemaal,

Ik kreeg al vragen of ik weer een blog wilde schrijven, en hier is ie dan!
Jullie weten allemaal dat ik mijn mascottepak heb gekregen en gister was de eerste keer. Ik was zenuwachtig, heel zenuwachtig. Ik ging me omkleden en de meiden van het basketbalteam waren superaardig! Ik liep achter ze aan en ik viel bijna maar het is allemaal goed gegaan. Heel veel kinderen kwamen naar me toe en ik heb iedereen geknuffeld. Het was echt grappig. Toen de jongens kwamen hadden ze muziek dus heb ik als een echt bumble bee gedanst :)
Het was superleuk! Iedereen vond het ook echt heel leuk. Vandaag op school heb ik ook hele leuke reacties gekregen :D
Dinsdag is de volgende wedstrijd.

Verder ben ik ook meer van mn heimwee af dus dat is fijn :D

Oke over homecoming: Ik ben geselecteerd om koningin te worden. Dat ben ik nog niet, ik heb geen idee wat ik allemaal moet doen, niemand kan het goed uitleggen dus dat zie ik allemaal wel. Ik heb m'n jurk in iedergeval :)

Vrijdag hebben we pictureday, we gaan naar een meer om senior foto's te maken :).

Volgende weekenden heb ik altijd iets te doen dus ik ga me niet vervelen!

Heel veel liefs van Marga

• 24 Oktober 2013 - 18:46

Sara :

Hee Marga,
    Leuk om ook op deze manier van je te horen.
    Ben wel benieuwd hoe je er uit zag in vol ornaat :)
    Groeten, Sara