3e Reisverslag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marga Vries - WaarBenJij.nu 3e Reisverslag! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marga Vries - WaarBenJij.nu

3e Reisverslag!

Door: Marga

Blijf op de hoogte en volg Marga

23 Februari 2016 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallootjes!

Eindelijk na twee weken training achter de computer mag ik echt werken(ik heb er al 1 week opzitten als receptioniste). Ik heb een superleuk team, allemaal meiden van ongeveer mijn leeftijd. Als jullie mij een beetje kennen weten jullie dat ik altijd onzeker ben en alles maar nu ik het systeem steeds beter leer kennen, en steeds beter weet hoe alles werkt gaat het ook steeds beter. Wat erg fijn is.

Eigenlijk bestaat mijn leven nu uit: stage, dus werken 5 dagen en dan 2 vrije dagen. Die zijn elke week anders en meestal niet na elkaar. Ik had vrijdag vrij en maandag. Op mijn vrije dagen ga ik tot nu toe altijd naar Londen. De hele dag een beetje thuis zitten is redelijk saai en als er een wereldstad ‘’om de hoek ligt’’ga ik daar liever heen. Ik reis ongeveer 50 minuten om in de binnenstad te komen, maar het hangt er wel echt vanaf waar je heengaat natuurlijk. Picadilly Circus is 45 minuten maar Tower Bridge is wel een uur.

Na een hele dag in Londen te zijn geweest, ik loop meestal gewoon rond en zie wel waar ik terecht kom. Zo was ik gister begonnen bij Borough Market en uiteindelijk kwam ik bij de Big Ben en Londen Eye terecht. Ik heb veel gelopen en gezien gister.

Het voordeel van zo’n hele dag weg zijn is dat ik nu ook weer zin heb om te werken. Het is een hele fijne sfeer in het hotel, iedereen is heel aardig en veel culturen bij elkaar. Ik hoor er nu ook echt bij, omdat ik echt werk. Ook al ben ik nog wel in training.

Niet zo’n heel lang blog maar ik doe ook niet heel veel voor mijn gevoel,
wat ik al zei: 5 dagen werken 2 dagen vrij. Wat ik wel weet is dat ik me hier goed voel en dat ik nog niet weg wil. Hoop veel te leren en uiteindelijk alles te kunnen achter de receptie.

Liefs van Marga,

  • 23 Februari 2016 - 14:24

    Sonja:

    Hai there,

    Klinkt goed allemaal !
    Enjoy your stay!!
    Wie weet komen we nog langs.
    Wat doet de pond op dit moment eigenlijk?

    Doeg
    Sonja

  • 23 Februari 2016 - 18:47

    Thea:

    Fijn te lezen dat het je goed gaat.
    Liefs Thea

  • 24 Februari 2016 - 12:38

    Jacolien:

    Hey, klinkt goed Marga!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marga

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 13339

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 31 Augustus 2019

Stage Florida

01 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Stage Heathrow, Engeland

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: