2 weken hier! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu 2 weken hier! - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Marga Vries - WaarBenJij.nu

2 weken hier!

Blijf op de hoogte en volg Marga

12 September 2018 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Hoi allemaal,

Ik zit nu in mijn nieuwe appartement, vanochtend alle spullen gebracht en net alles lekker aan het uitpakken. Ik woon in dezelfde straat als mijn hotel wat supermakkelijk is. Alles is hier gemaakt voor auto’s dus dat ik kan lopen naar mijn werk is heel erg fijn.
Ik voel me hier echt al thuis, zulke leuke collega’s en fantastisch weer. Elke dag lekker naar het strand, rondlopen en genieten.
Ons hotel is op het moment ‘’under construction’’ (verbouwing). Alle kamers worden gerenoveerd en zoals sommigen weten bestaat het hotel uit 2 torens en 1 toren is nu ‘’out of order’’ en alle gasten moeten omlopen en sommigen zijn niet erg blij maar wat kunnen we doen. Ik heb al een nieuwe kamer gezien en het ziet er echt heel mooi uit, en dat zeg ik niet omdat ik hier werk.
Verder ben ik nu al goed bevriend met Iza, ze komt uit Peru en werkt in de housekeeping als een stagair. Ik werk nu samen met een andere staigair uit Peru, ze gaat volgende week naar het restaurant maar ze leert me haar taken. Op dit moment stuur ik emails naar gasten die komen en gaan en beantwoord ik emails. Verder ben ik bij de receptie en leer ik in en uitchecken en beantwoord ik vragen van gasten. Ik moet echt heel erg wennen aan het nieuwe systeem maar ik hoop dat ik binnen een paar weken de meeste taken kan doen zodat ik aan het eind van m’n stage echt ook als manager aan het werk kan. We hebben echt een superleuke front office manager, oorspronkelijk uit Roemenie. Hij is heel erg aardig en het bevalt me echt zo goed hier. Tijdens mijn vrije dag afgelopen week ben ik met de watertaxi geweest, waar ik alle dure mooie huizen zag en de omgeving wat leerde kennen, dit was gratis voor medewerkers.
En had ik het al over het weer gehad? Best wel benauwd maar ’s avonds na het werk is het gewoon heel erg fijn warm, ik loop met een korte broek en een hemdje. Ik had een ijsje en die smolt zo snel terwijl het al donker was!
Ik heb 3 dagen vrij gehad, het hotel is heel erg rustig, het hoogseizoen is hier van oktober tot maart. Alle Amerikanen overwinteren hier en gaan met een cruise. Dus dan ga ik veel meer werken. We hebben ook een groepje met stagairs uit de Filipijnen en met hen ga ik volgende week naar de Universal studios dus Disney heb ik echt superveel zin in! We zitten in een hotel van Marriot en we krijgen dus korting.
Ik ben echt zo blij dat ik hier gekomen ben en dan te bedenken dat het hotel me eerst niet heel erg leuk leek (ergens in maart) ik dacht: veel te groot en niks voor mij. Maar tot nu toe vind ik het juist heel leuk en ik weet zeker dat ik veel ga leren.
Groeten uit het nu wel zonnige Florida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Marga

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 13332

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2018 - 31 Augustus 2019

Stage Florida

01 Februari 2016 - 15 Mei 2016

Stage Heathrow, Engeland

05 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: